Kasım 01, 2010

Merhaba

Başımızda hangi dertler olursa olsun, hayatta hangi zorluklarla karşılaşırsak karşılaşalım, ne olursa olsun bu hayat herkes için yaşanmaya değer.
Her şeye rağmen nefes aldığımız sürece varız. Varolduğumuz sürece mücadele etmeli ve mücadele etmekten hiç vazgeçmemeliyiz..
Bu blog bugün, benimle birlikte doğdu. Amacı; kadın-erkek, genç-yaşlı demeden hayatın bizi zorladığı anlarda, mavi telaşlarda bir nefeslik kaçamak.
Umarım birlikteliğimiz hepimizin içinde yeni umutlar yeşertip, eskilerini canladırır.
Şimdilik daha çok acemiyim ve her acemi gibi kafamda milyonlarca fikir var ama nereden başlayacağımı kestiremiyorum. Blog içinde oyunlar, yemek tarifleri, tamir-tadilat işleri, el sanatları ile ilgili bilgilerin bulunmasını amaçlıyorum. Erkekleri de unutmadim, spor ve benim de delisi olduğum arabalarla ilgili bilgileri de araştırıyorum :)
Çok uzatmadan, Hayatı Tadında Yaşamak için; "Gel yeterki gel, ne olursan ol, yine gel" diyorum ve hepinizi kucaklıyorum.

1 yorum:

nesrin dedi ki...

Bakin iste ben hemen geldim. Yakin takipcinizim artik. Her sey cok güzel. Siz ögrenip gelmissiniz. Yalniz koyu fonlari ben pek sempatik bulmuyorum(affiniza siginarak). Fonun rengini acmak mümkün olsa. Sevgilerimle...

Yorum Gönder